№ | Название | Скачать |
---|---|---|
1 | 2020-2021 оқу жылына арналған жатақхана бойынша тәрбие жұмысының жоспары | ![]() |
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Талдықорған өнеркәсіптік индустрия және жаңа техногиялар колледжі
« Келісемін » «Бекітемін»
ӨИ және ЖТК директордың Талдықорған қаласының өнеркәсіптік
оқу және тәрбие-ісі индустрия және жаңа технологиялар
жөніндегі орынбасары колледжінің директоры
_____________М.Омирбекова ______________ Е.Қоянов
«__»___________ 2019 жыл «__»___________ 2019 жыл
2019-2020 оқу жылына арналған
Өнеркәсіптік индустрия және жаңа технологиялар колледж
жатақханасының тәрбие жұмысының
ЖОСПАРЫ
Тәрбие жұмысының басым бағыттары:
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
- Рухани-адамгершілік тәрбие
- Ұлттық тәрбие
- Отбасылық тәрбие
- Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
- Интеллектуалды тәрбие, ақпарттық мәдениетті тәрбиелеу
- Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
- Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға;
- ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;
- елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына;
- өз елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне;
- басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына;
- өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне;
- құқықтық білімге, заңдылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүріс-тұрысына;
- заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне;
- әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.
II.Рухани-адамгершілік тәрбие.
Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру. Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):- мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; - өзінің қасиетіне, арына және парызына; - ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына; - өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына; - діни құндылықтарға; - ой, сөз және іс бірлігіне; - өзінің мінез-құлқын жетілдіруге; - ар-ұжданымен орындалған қылықтарға; - түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне; - адамдарға риясыз қызмет етуіне; |
III. Ұлттық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке;
- мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне;
- өз халқының мәдени мұрасына;
- қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрпына;
- Қазақстанның этномәдениетіне;
- этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.
- Отбасылық тәрбие
Мақсаты: Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- этноәлеуметтік рөлдерге;
- өз отбасына және ұрпақты жалғастыруға;
- адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау.
- Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- экологиялық даму саласында мемлекеттік саясатқа, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына;
- экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне;
- «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне;
- табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке;
- кәсіби білім мен өнімді еңбекке;
- нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру;
- экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға;
- еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге;
- мамандық таңдауына;
- үздіксіз білім негізінде кәсіби жинақылыққа саналы қатынас таныту.
- Интеллектуалды тәрбие, ақпарттық мәдениетті тәрбиелеу
Мақсаты:Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік құру.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- өмір бойы білім алуына;
- өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне;
- сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған ақпаратты тиімді пайдалану қабілетіне;
- зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға қабілеттілікті меңгеруіне;
- пікірталас жүргізу дағдыларына;
- жасампаз қызметке;
- топтағы жұмысқа, корпоративтік рухты нығайтуға;
- ақпараттың түрлі дереккөздеріне;
- қажетті ақпарат алу арналары мен іздестіру жолдарына;
- өз қызметінің түрлі салаларынан алынған ақпаратқа;
- Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне;
- Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру;
- ақпарат дереккөздерін таңдау және талдау жасау, өздігімен іздестіру жолдары мен тәсілдеріне;
- Интернет-сауаттылық қалыптастыруға;
- ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға;
- жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылу және қызығушылық білдіру.
VII. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
Мақсаты: Білім беру ұйымдарының білім беру кеңістігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру, тұлғаның қоғамдағы жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, оның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- толеранттылық және ғаламдық пікір;
- көпмәдениеттілік және көптілділікті;
- мәдениетаралық әрекет;
- мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және өзге тілдерді білу;
- қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлық нормаларын;
- қарым-қатынас мәдениетін;
- эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына;
- шығармашылық ой мен қиялға, шығармашылық қызметті қалыптастыруға қызығушылық, ұмтылыс таныту.
VIII. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):
- денсаулық жағдайының скринингіне;
- әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге;
- теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге;
- табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға;
- денсаулық сақтауға және нығайтуға, қауіпсіз және жауапты мінез-құлыққа;
- өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылық;
- қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етуге;
- денсаулық сақтау ортасын құруға тілегі және даярлық білдіруі.
№ |
Іс - шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
|
|
|
1 Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие |
|
|||
1 |
1 қыркүйек- Білім күніне арналған салтанатты жиын.
|
Қыркүйек |
ОТЖЖ директордың орынбасары Г.Кокумбаева, Р.Меренкулова, М.Джамбылбаев, Н.Кабылбеков |
|
|
2 |
«Білімді ұрпақ-ел болашағы» атты білім беру сабағы |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
3 |
« Менің Қазақстаным» атты атты кітап көрмесін ұйымдастыру |
Үнемі |
Тәрбиешілер |
|
|
4 |
Қазақстан Республикасының Конституциясы (30 тамыз) « Ата Заңым» атты тәрбие сағат және кітап көрмесін үйымдастыру |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
5 |
Қала күніне арналған шараларға қатысу |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер
|
|
|
6 |
Лекция- беседа на тему : «Противодействие коррупциии-новая форма патриотизма» |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер
|
|
|
7 |
Қалалық кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі испекторымен кездесу |
Қараша
|
Қалалық кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі испекторы |
|
|
8 |
Тәуелсіздік күніне арналған тәрбие сағат |
Желтоқсан
|
Тәрбиешілер
|
|
|
9 |
Азаматтардың құқықтық мәдениетін қалыптастыру,көрме « Адам және Заң» тәрбие сағат |
Қантар |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
10 |
7- Мамыр Отан қорғаушылар күніне арналған демалыс кеш |
Мамыр |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
11 |
4 маусым –ҚР Мемлекеттік рәміздер күніне орай «Мемлекеттік рәміздер – ұлттық мақтанышым» ( көрме және де тәрбие сағаты ) |
Маусым |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері
|
|
|
|
2. Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|||
1 |
«Рухани жаңғыру» бағдарламаны іске асыру мақсатында өткізілетін кездесулер мен шаралар |
Жыл бойы |
ОТЖЖ директордың орынбасары, тәрбиешілер, Алм.обл жастар ресурстық орталығы |
|
|
2 |
«Жастар-болашақ тірегі» атты тақырыпқа ЖҚК саяхат үйымдастыру |
Қырқүйек
|
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
3 |
«Ата-баба дәстүрі ұрпаққа өнеге» атты тәрбие сағатты(Ұлы қолбасшы Балпық би бабанын 325 жылдығына орай) |
Қырқүйек
|
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
4 |
«Аңызға айналған абыз»атты көрме (Ұлы қолбасшы Балпық би бабанын 325 жылдығына орай) |
Қырқүйек
|
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
5 |
«Заңғар тұлға»тақырыптық кеш (Ұлы қолбасшы Балпық би бабанын 325 жылдығына орай) |
Қырқүйек
|
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
6 |
Әдеби кештер,оқырман конференциясы,пікір талас,семинар,дөңгелек стол т.б.шараларға белсенділікпен қатысу |
Үнемі |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
|
3. Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
1 |
«Тілім менің-тірегім» тәрбие сағаты,кітап көрмесі |
Қыркүйек
|
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
2 |
«Наурыз –2020» атты іс шара |
Наурыз |
Тәрбиешілер Мәдени-көпшілік секторы |
|
|
|
4.Отбасылық тәрбие |
|
|||
1 |
Ата-аналар жиналысы |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер
|
|
|
2 |
«Жастар -ұлт болашағы» атты кітап көрмесін ұйымдастыру арқылы білімгерлерге нашақорлық,темекі шегу сияқты зиянды әдеттерден аулақ болуды насихаттау баяндама |
Қазан |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
3 |
Оқушылармен жеке жұмыс жүргізу (үнемі) |
Үнемі |
Тәрбиешілер |
|
|
4 |
Тұрмыстық жағдайы төмен, тәрбиеге қиындық келтіретін білім алушылардың ата-анасымен жұмысты ұйымдастыру |
Жыл бойы |
Тәрбиешілер
|
|
|
5 |
« Менің Отбасым» Кездесу |
Ақпан |
Тәрбиешілер, топ жетекшілер |
|
|
|
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие (Трудовое,экономическое и экологическое воспитание) |
|
|||
1 |
«Как прекрасен этот мир» атты тәрбие сағат және кітап көрмесін ұйымдастыру,жүргізу |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері |
|
|
2 |
Сенбіліктер өткізу: - Жатақхана аумағын тазарту - Қала көшелерін тазарту - Жатақхана аумағын көгалдандыру жұмысын ұйымдастыру |
Оқу жылы барысында |
Жатақхана меңгерушісі,тәрбиешілір,жатақхана кеңесі |
|
|
3 |
Табиғатқа саяхат жасау |
Мамыр |
Тәрбиешілер ,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
4 |
.Жатақханадағы үлгілі қабат, бөлме конкурстарын ұйымдастыру |
Үнемі |
Тәрбиешілер тазалық секторы |
|
|
5 |
Акция : «Айналамызды таза ұстайық» |
|
|
|
|
|
6. Интеллектуалды тәрбие, ақпарттық мәдениетті тәрбиелеу
|
|
|||
1 |
«Қызықты көніл,студенттік өмір» атты кеш |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
2 |
«Алтын күз – 2020» атты тәрбиелік іс-шара
|
Қазан
|
Тәрбиешілер,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
3 |
Туған күн иелерін құттықтау . Демалыс кеш: « С днем рождения» . |
Ай сайын
|
Тәрбиешілер ,мәдени-көпшілік секторы
|
|
|
4 |
Халықаралық студенттер күніне арналған қалалық іс-шараларға қатысу (17 қараша) |
Қараша |
Тәрбиешілер
|
|
|
5 |
Жатақханада демалыс кеш: «Біз таланттарды іздейміз» |
Қараша |
Тәрбиешілер, мәдени-көпшілік секторы |
|
|
6 |
Жаңа -2020 жылды қарсы алу |
Желтоқсан |
|
|
|
7 |
8 наурыз мерекесіне арналған демалыс кеш |
Наурыз |
Тәрбиешілер ,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
8 |
КВН-2020 |
Сәуір |
Тәрбиешілер ,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
9 |
Музей ,театрларға саяхат жасау |
Үнемі |
|
|
|
10 |
Жатақханада «Қыз сыны» байкауы |
Сәуір |
Тәрбиешілер ,мәдени-көпшілік секторы |
|
|
|
7. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
|
|||
1 |
Техникалық қауіпсіздік және мүліктерді сақтау туралы ережелермен таныстыру. |
Қырқүйек |
Жатақхана меңгерушісі К.Дауталинов |
|
|
2 |
Білім алушылармен танысу және жатақханаға орналастыру |
Қырқүйек |
ОТЖЖ директордың орынбасары,тәрбиешілер, топ кураторлары мен шеберлері |
|
|
3 |
Проведение лекций, воспитательных часов по развитию культуры рациональности среди уч-ся молодежи |
Үнемі |
Тәрбиешілер |
|
|
4 |
«Көшеде және жолда өз-өздерін ұстай білу» ережелерімен таныстыру,ескерту |
Үнемі |
Тәрбиешілер,мейрбике |
|
|
5 |
Жатақхана тұрғындарымен жиналыс өткізу
|
Жоспар бойынша |
Тәрбиешілер |
|
|
6 |
Жатақхана кеңесінің отырысы
|
Әр айдың 30-да |
Тәрбиешілер Студенттер кенесінің төрайымы |
|
|
7 |
Демалыс кезінде техника қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы әнгімелесу |
Желтоқсан |
Тәрбиешілер
|
|
|
|
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
|
|
|
|
1 |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру жайлы әңгіме жүргізу. Наркомания,ішімдік, темекі шегу тақырыбына іс-шаралар өткізу |
Жыл бойы |
Колледж медбикесі |
|
|
2 |
Лекция –беседа: « Чистота-залог здоровья» |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер |
|
|
3 |
Лекция-беседа на тему: «Личная гигиена девушек» |
Қырқүйек |
Тәрбиешілер, мейірбике |
||
4 |
Арнайы мамандармен кездесу: Лекция беседа на тему « Кишечные заболевания» |
Қазан
|
Тәрбиешілер, мейірбике |
||
5 |
Суицидтің алдын-алу мақсатында білім алушылармен сауалнама өткізу |
Қараша |
Тәрбиешілер, психолог |
||
6 |
СПИД-пен дүниежүзілік күрес күніне арналған акцияға,іс-шараларға қатысу,кітап көрмесі |
Желтоқсан |
Тәрбиешілер, кітапханашы қызметкері, мейірбике |
||
7 |
Лекция на тему : «Туберкулез –опасное заболевание» |
Наурыз |
Тәрбиешілер, мейірбике |
||
8 |
Деңсаулық күні |
Әр сейсенбі,бейсенбі |
Тәрбиешілер,спорт секторы |
||
9 |
Шахмат –шашки ойындарынан турнирлар өткізу |
үнемі |
Тәрбиешілер,спорт секторы |
||
10 |
Таңертеңгілік жаттығу |
күнде |
Тәрбиешілер спорт секторы |
||
Тәрбиеші: М. Дауталинова